Campanie Cosmetic Plant
imaginea utilizatorului trenderiţa Cristiana

Topul trenderiţelor din campanie

Publicat de trenderiţa Cristiana la 2011 Noiembrie 9

Campanie Cosmetic Plant

Dumincă, 6 noiembrie, s-a încheiat oficial Campania WOM pentru Cosmetic Plant, iar noi am început să analizăm WOM-ul şi BUZZ-ul răspândit de cele 100 de trenderiţe care au încercat cele trei produse pe bază de ulei de cătină şi măsline.

A fost o campanie frumoasă pentru că am avut parte de grad de răspuns ridicat al trenderiţelor şi de o activitate complexă pe diferite medii sociale. Ieri ne-am delectat cu articolele de pe blogurile trenderiţelor, cu notiţele de pe Facebook, cu tweet-uri, cu statusuri, cu rapoarte, chestionare, mesaje şi texte frumos scrise pe blogul de campanie. Şi uite-aşa am reuşit să aşezăm participantele la campanie într-un top trenderesc.

imaginea utilizatorului ryry

Sfarsit de campanie

Publicat de ryry la 2011 Noiembrie 2

Campanie Cosmetic Plant

Pentru ca mai sunt cateva zile de campanie ma grabesc sa-mi povestesc impresiile legate de produsele Cosmetic Plant si evident, rezultatele . Sa le luam in ordinea preferintelor:

1) pe primul loc , cu rezultate mai mult decat vizibile se afla CREMA ANTICEARCAN- eu aveam mari probleme cu cearcanele si am incercat f mult produse in acest sens. Am folosit crema zilnic , dimineata si seara si am vazut dupa prima saptamana efectele: piele intinsa, luminoasa, fara riduri si fara linii vinetii. Sunt foarte multumita de ea si o recomand cu incredere.

imaginea utilizatorului trenderiţa Cristiana

Premiile campaniei Cosmetic Plant

Publicat de trenderiţa Cristiana la 2011 Noiembrie 1

Campanie Cosmetic Plant

Am intrat pe ultima sută de metri a campaniei şi trebuie să vă reamintesc că puteţi fi printrele cele mai active 10 trenderiţe Cosmetic Plant. După cum v-am anunţat la începutul campaniei, 10 dintre cele mai active trenderiţe vor primi o completare a gamei pe bază de ulei de cătină şi măsline. 

Care este profilul celor 10? Simplu  Trebuie să fie cele care ne-au trimis cele mai complexe şi oneste rapoarte, cele care au completat ambele chestionare şi cele care au făcut WOM ca la carte, cele mai inventive, active şi conştiincioase trenderiţe.

imaginea utilizatorului trenderiţa Cristiana

Din rapoarte adunate I

Publicat de trenderiţa Cristiana la 2011 Octombrie 28

Campanie Cosmetic Plant

Dupa primirea pachetului le-am povestit fetelor ce am primit eu de la Cosmetic Plant, ce fain arata, ce mari sunt produsele si ce bine miros. Dupa prima testare, le-am povestit iar pe scurt de campanie si le-am aratat poze (celor care nu le-au vazut live), le-am povestit cum am reactionat la creme si cine a vrut sa incerce a avut posibilitatea :)” trenderiţa  oana_1228

Este a 2-a zi de cand detin produsele. Le-am primit, le-am desfacut, le-am mirosit, le-am incercat. Pana acum le-am facut cunostinta cu mine, cu mainile sotului, ale mamei, ale bunicelor si ale altor 2 verisoare! Le-am vorbit despre ele si despre celelalte produse de la cosmetic plant pe care le-am folosit si mi-au placut. De aceea a incredere si in aceste produse.Buni deja vrea crema de maini, iar mama pe cea pt ochi. Ma bucur ca le-am starnit interesul, pt ca mie chiar imi plac produsele Cosmetic Plant...” trenderiţa Ralucamgt
imaginea utilizatorului Lestie

Mai mult despre Laptele Demachiant Vitaminizant

Publicat de Lestie la 2011 Octombrie 27

Campanie Cosmetic Plant

De cand am primit produsele le-am introdus in rutina mea zilnica pentru a imi putea face o parere cat mai detaliata despre ele. Dupa aproximativ 2 saptamani de utilizare a laptelui demachiant, pot sa revin cu o parere ce a avut timp sa se solidifice de la utilizare la utilizare.

imaginea utilizatorului oana_1228

Dupa fix doua saptamani

Publicat de oana_1228 la 2011 Octombrie 26

Campanie Cosmetic Plant

Am ajuns la jumatatea perioadei de testare a produselor Cosmetic Plant, deci, ca toata lumea (banuiesc) am dezvoltat anumite simpatii :). O spun pe fata - preferata mea e crema de maini.

O impart cu prietenul meu care foloseste si el asa ceva in mod constant si culmea, pentru amandoi a devenit o favorita, eu is fericita ca putina crema se intinde foarte bine si el ca are pielea hidratata si ca nu il ustura cand se da (daca e zgariat). Deja am dat-o la o gramada de prietene sa o incerce si desi e tubul destul de mare (neexistand o varianta mini), o car dupa mine in geanta si ma dau si cand nu-s acasa.

imaginea utilizatorului trenderiţa Cristiana

Întreaga familie pe bază de ulei de cătină şi măsline

Publicat de trenderiţa Cristiana la 2011 Octombrie 26

Campanie Cosmetic Plant

Am tot vorbit despre cele trei produse din gama pe bază de ulei de cătină şi măsline pentru ten normal şi mixt.  Aşa că, astăzi vom aduce în lumina reflectoarelor trendereşti celelalte produse din gamă, produse care vor ajunge pe mâinile celor mai active 10 trenderiţe la finalul campaniei WOM.

Vom începe cu cel de-al treilea produs care a întregit familia „pe bază de ulei de cătină şi măsline”: Loţiunea tonică fără alcoolDespre ea trebuie să ştiţi că purifică şi împrospătează tegumentul îndepărtând impurităţile şi urmele de fard. Conţine vitamina E, pantenol, ulei de cătină şi măsline solubilizate. Tonifiantă, vitaminizantă şi non-grasă, îmbunătăţeşte funcţiile biologice ale pielii şi activează circulaţia sângelui. Se aplică pe pielea feţei, după demachierea cu laptele demachiant-vitaminizant cu ulei de cătină şi măsline, cu ajutorul unei dischete cosmetice îmbibate cu o cantitate suficientă de loţiune. Proaspătă şi curată, pielea va fi perfect pregătită pentru aplicarea cremei vitaminizante de zi sau a celei antirid de noapte din aceeaşi gamă.