Campanie Gliss Ultimate Repair
imaginea utilizatorului trenderiţa Cristiana

Retrospectiva Word Of Mouth-ului pentru Gliss Ultimate Repair

Publicat de trenderiţa Cristiana la 2011 Octombrie 4

Gliss Ultimate Repair

A trecut ceva vreme de când s-a încheiat, oficial, campania WOM pentru Gliss Ultimate Repair – inovatoarea gamă de îngrijire a părului de la Schwarzkopf. A avut rezultate frumoase şi sunt sigură că aţi văzut deja spotul TV pentru Gliss, în care „9 din 10 femei au observat îmbunătăţiri ale calităţii părului în urma utilizării Gliss Ultimate Repair”. 

Ne-am gândit că v-ar plăcea să vedeţi şi câteva dintre cifrele din spatele campaniei, rezultatele frumoase despre care vă vorbeam. Am să încep cum trebuie, cu începutul.

 

Pre-Campanie

În Pre-Campanie s-au înscris 475 de trenderi care au dorit să testeze şi să răspândească vorba despre gama Gliss Ultimate Repair, din care 150 de trenderiţe au fost „echipate cu noua gamă”. Din chestionarul de Pre-Campanie a reieşit că 90% dintre trenderii înscrişi au folosit produse din portofoliul Gliss până în prezent, iar „foarfeca ruptă în două în spoturile TV” este primul lucru la care se gândesc majoritatea trenderilor când sunt întrebaţi de marca Gliss.
 
Pe toată durata campaniei s-au înregistrat aproape 300 de rapoarte şi s-au completat chestionarele de „Primă Impresie” şi de „Post Campanie” în proporţie de 90%.
 

BUZZ în Social Media

Pe durata celor 5 săptămâni de campanie, trenderiţele bloggeriţe (55 la număr)au publicat aproximativ 100 de articole pe blogurile proprii. Nici trenderiţelefără blog nu s-au lăsat mai prejos şi au trimis 50 de articole pe blogul de campanie Gliss Ultimate Repair.
Pe forumuri s-au deschis peste 17 topicuri despre produsele Gliss Ultimate Repair, iar pe Facebook s-a atins un reach de aproximativ 67.000 de useri.
 
67% dintre trenderi au preferat să vorbească despre produse cu prietenii, familia şi cunoştinţele, cu preponderenţă în mediul offline.
 

Post-Campanie

În momentul încheierii campaniei, aproape 50% dintre trenderiţe schimbaseră deja gama de îngrijire a părului cu noua gamă Gliss Ultimate Repair, iar 15% dintre ele spun că o vor schimba în viitorul apropiat.
 
„Culoarea ambalajului” a câştigat detaşat la întrebarea „Ce te-ar atrage dacă ai vedea pe raft gama Gliss Ultimate Repair” cu un procent de peste 80%. La întrebarea „Ce îţi insuflă cea mai mare încredere în brandul Gliss”, 67% dintre trenderiţe au răspuns „Experienţa cu brandul Gliss”.
Voi încheia cu elementul-cheie al unei campanii WOM, NPS-ul (Net Promoter Score) care identifică probabilitatea cu care consumatorul va recomanda brandul, pe viitor. NPS pentru Gliss Ultimate Repair este de peste 80%, o cifră care nu poate decât să ne bucure, atât pe noi, cât şi pe cei de la Henkel România.
 
Cu gândul la toate cuvintele voastre frumoase din perioada campaniei, la spotul TV unde voi trenderii aţi contribuit enorm şi la colaborarea de durată cu cei de la Henkel, închei cu un sincer „MULŢUMESC, adresat tuturor trenderilor (care au participat sau nu în această campanie)”, din partea echipei Henkel şi trender.

 

13 Păreri

imaginea utilizatorului Anonim

Postat de Anonim în Ianuarie 19, 2012 - 02:56

chiar isi fac treaba samponul balsamul tratamentul...nu imi convine ca mereu trebuie sa merg in mai multe magazine pana reusesc sa dau de ele adica gama neagra,din tot ce exista in comert testat de mine ultimate repair e singurul care chiar lucreaza...

imaginea utilizatorului Amelie

Postat de Amelie în Noiembrie 15, 2011 - 09:31

Multumesc mult, trenderita Cristina! In cele doua n-am fost inca :) Mi-am luat de la Auchan masca si primul lucru care ma incanta e ca trebuie tinuta un minut :)

imaginea utilizatorului trenderiţa Cristiana

Postat de trenderiţa Cristiana în Noiembrie 14, 2011 - 14:53

@Amelie O să aflăm şi revin cu un răspuns :) Eu am văzut gama la Kaufland şi Billa acum ceva vreme :)

imaginea utilizatorului Amelie

Postat de Amelie în Noiembrie 14, 2011 - 14:50

Am cautat in multe hypermarketuri gama Ultimate Repair si nu am gasit decat masca(doar intr-un singur hypermarket). Unde pot gasi aceasta gama? Va multumesc!

imaginea utilizatorului RAMONA06

Postat de RAMONA06 în October 9, 2011 - 17:04

cred ca esuper tare ,si chiar vreau ca sal incerc.

imaginea utilizatorului RAMONA06

Postat de RAMONA06 în October 9, 2011 - 16:57

mias dori ca sal incerc si eu ca sa pot spune parerea mea si voua si prietenilor mei.Sper sa-l incerc.

imaginea utilizatorului Lauren

Postat de Lauren în October 9, 2011 - 01:04

Imi place tare mult ce faceti cu toate campaniile trender, eu mereu sunt cu ochii pe reclama de la Fa Nutriskin.. Desi n-am participat la campanie ca trenderita, mereu ii atentionez pe cei cu care urmaresc reclama "Uite, la sfarsit scrie trender.ro, unde testam produse si ne spunem parerile celor din jur" :D Pana la urma, munca a atator oameni da rezultate foarte bune!

imaginea utilizatorului elilavi

Postat de elilavi în October 7, 2011 - 16:07

a fost o experienta deosebita. parul meu e mai sanatos ascum. multumesc

imaginea utilizatorului Amelie

Postat de Amelie în October 4, 2011 - 17:00

Imediat ce mi se termina samponul actual, ma duc sa-mi cumpar si eu un Ultimate Repair, ca sunt tare curioasa :)

imaginea utilizatorului trenderiţa Cristiana

Postat de trenderiţa Cristiana în October 4, 2011 - 15:06

@ryry Şi noi ne bucurăm tare mult când vă vedem încântaţi de campaniile trender.
Şi eu mă uit mereu la spot-ul TV. Cum îl aud, toţi din jur trebuie să tacă ca să văd eu spotul a o mia oară, cap-coadă :)

Scrie-ţi părerea:

Salvează Previzualizează Renunţă
  • Adresele de websiteuri şi adresele de e-mail se transformă automat in linkuri.
  • Taguri HTML permise: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Liniile şi paragrafele sunt setate automat.

Mai multe informaţii despre opţiunile de formatare.