Campanie trender - Ivatherm
imaginea utilizatorului trenderiţa Cristiana

trender şi Ivatherm creează BUZZ

Publicat de trenderiţa Cristiana la 2011 Martie 1

rucsandra hurezeanu
Ivatherm îşi încurajează consumatorii să vorbeasca despre dermocosmeticele cu apă termală Herculane
 
Online, 1 martie 2011 - trender şi Ivatherm România dau startul campaniei de Word Of Mouth pentru produsele dermocosmetice cu apă termală Herculane. În cadrul campaniei de Word Of Mouth Marketing, mai multe trenderiţe au posibilitatea să încerce şi să răspândească vestea despre produsele Ivatherm. După săptămânile de testare a produselor, cea mai activă trenderiţă din cadrul campaniei va fi premiată de compania Ivatherm cu alte produse din gamele proprii.
 
trenderii sunt persoanele care vor să fie informate cu privire la ce e nou pe piaţă şi care au o plăcere deosebită în a despica firul în patru în ceea ce priveşte produsele sau serviciile care fac parte din viaţa lor. Ei sunt liderii de opinie din grupul lor de prieteni, oameni obişnuiţi care îşi împărtăşesc părerile despre un produs în mod deschis şi sincer. Membrii comunităţii trender comunică întotdeauna natural despre produsele încercate în cadrul campaniilor de Word Of Mouth.
 
Campania de Word Of Moth oferă posibilitatea, mai multor trenderiţe, să încerce produse din toate gamele brandului Ivatherm. Fiecare participantă la campanie îşi va putea alege 2 produse pe care le va testa timp de 4 săptămâni.
 
Ivatherm este dedicat idealului de frumuseţe prin sănătate, preocupându-se de îngrijirea pielii sensibile şi păstrarea tinereţii şi prospeţimii ei , dincolo de vârstă. Produsele  Ivatherm, hipoalergenice şi sigure, au texturi uşoare, potrivite fiecărui tip de ten, parfumuri discrete şi elegante. Se găsesc în game diverse, de la cele de tratament, pâna la cremele sofisticate ale terapiei anti-ageing. Pentru că diversitatea gamelor Ivatherm şi a produselor este foarte largă, participantele au ocazia să aleagă două produse în funcţie de nevoile proprii ale pielii.
 
Perioada de înscriere are loc în perioada 28 februarie – 6 martie, iar trenderiţele invitate în campanie vor folosi produsele timp de 4 săptămâni (18 martie – 10 aprilie), ţinând cont de modul de utilizare al acestora şi le vor face cunoscute prin intermediul reţelelor sociale Facebook, Twitter şi a blogului personal, forumuri şi bineînţeles prin intermediul blogulului campaniei.
 
Pe toată durata campaniei, trenderii vor completa rapoarte şi chestionare şi ne vor comunica feedback-ul sincer şi onest legat de produsele din gamele Ivatherm. În urma acestor activităţi, trender.ro va analiza cantitativ şi calitativ rezultatele campaniei de Word Of Mouth Marketing. Astfel vom afla câte persoane au auzit de produsele Ivatherm, care a fost impactul campaniei în Social Media şi în blogosferă sau dacă trenderii sunt dispuşi să cumpere şi să recomande produsele încercate, în viitor.
 
Mai multe detalii despre campania de Word Of Mouth Ivatherm veţi găsi pe site-ul dedicat acesteia: http://www.trender.ro/campanie-ivatherm
 
Despre trender
trender este prima şi singura companie din România specializată în Word Of Mouth Marketing care a lansat un serviciu de promovare prin intermediul “recomandărilor de la consumator la consumator” (C2C). Campaniile realizate sunt menite să accelereze BUZZ-ul creat în jurul unui brand şi să formeze noi comunităţi de brand evanghelişti.
Prin intermediul platformei www.trender.ro, companiile pot integra un nou canal in mixul de Marketing şi un tool eficient în măsurarea BUZZ-ului generat în jurul produselor şi serviciilor lor.
 
 
Despre Ivatherm
În anul 2005, după multe cercetări şi studii clinice aprofundate privitoare la efectele apei termale Herculane asupra pielii, ia naştere Ivatherm, prima companie românească de dermocosmetice dedicate pielii sensibile. Produsele dermocosmetice Ivatherm sunt formule originale. Ivatherm utilizează ingredienţi activi din surse foarte bine controlate din punct de vedere al calităţii.
Concepute şi fabricate în Franţa, ţara cu cea mai mare expertiză în industria cosmetică, produsele Ivatherm sunt formule originale ce conţin apă termală Herculane şi ingredienţi activi inovantivi, reprezentând ultimele descoperiri ştiinţifice în cosmetologie.Proprietăţile antiinflamatorii ale apei termale Herculane au fost demonstrate ştiinţific prin studii farmacologice şi clinice în România şi Franţa. Concluziile studiilor recomandă utilizarea apei termale Herculane în tratarea multiplelor afecţiuni dermatologice: piele sensibilă şi reactivă, atopie, eczeme, prurit, urticarie, dermatoze inflamatorii. 
 

  

11 Păreri

imaginea utilizatorului trenderiţa Şefă

Postat de trenderiţa Şefă în Martie 12, 2011 - 20:56

@florena flory Ai primit emailul de confirmare? Ai putea verifica și folderul Spam, pentru siguranță... Care este mesajul pe care îl primești?

imaginea utilizatorului Anonim

Postat de florena flory (Neverificat) în Martie 12, 2011 - 14:15

ma ajuta si pe mine cineva sa-mi fac cont pt trender/ am incercat si nu reusesc sa ma autentific

imaginea utilizatorului janina

Postat de janina în Martie 6, 2011 - 10:18

waw, ce bine ar fi sa primesc si eu... multumim Trendarita Sefa!

imaginea utilizatorului trenderiţa Şefă

Postat de trenderiţa Şefă în Martie 6, 2011 - 01:10

Fetelor, inca putintica rabdare! Fiti cu ochii pe Inbox, pentru ca la inceputul saptamanii viitoare trenderitele alese sa participe la campanie vor primi cate o invitatie pe email.

P.S. Asigurati-va ca aveti chestionarele completate si datele de contact sunt corecte!

imaginea utilizatorului pierzatoarea

Postat de pierzatoarea în Martie 5, 2011 - 21:18

e prima data cand aud de Ivatherm as dori sa incerc mai ales ca eu nu prea am incredere in produsele romanesti

imaginea utilizatorului janina

Postat de janina în Martie 4, 2011 - 23:09

sper sa ne dati si noua oportunitatea de a va incerca produsele,si sa revenim cu rewiew dupa, nu sa le dati tot celor care va folosesc produsele si stiu despre ele

imaginea utilizatorului drinceanu anda

Postat de drinceanu anda în Martie 4, 2011 - 10:16

Asta da campanie. Mi-ar placea sa primesc aceste produse. Nu am avut ocazia sa le testez niciodata si mi-ar placea sa le promovez si la colegele mele, mai ales ca sunt produse romanesti.

imaginea utilizatorului dreamwind55

Postat de dreamwind55 în Martie 4, 2011 - 00:11

Super! De abea astept!

imaginea utilizatorului cristinacm

Postat de cristinacm în Martie 3, 2011 - 21:45

mi ar palcea sa primesc produsele ivatherm!

imaginea utilizatorului trenderiţa Cristiana

Postat de trenderiţa Cristiana în Martie 2, 2011 - 15:06

@myosotis Mă bucur că ţi-au plăcut produsele. De fapt, nici nu aveau cum să nu-ţi placă :D

Scrie-ţi părerea:

Salvează Previzualizează Renunţă
  • Adresele de websiteuri şi adresele de e-mail se transformă automat in linkuri.
  • Taguri HTML permise: <a> <em> <strong> <cite> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Liniile şi paragrafele sunt setate automat.

Mai multe informaţii despre opţiunile de formatare.