Campanie Cosmetic Plant

Campanie Cosmetic Plant

Perioada campaniei: 3 octombrie – 6 noiembrie 2011

În cadrul campaniei de Word Of Mouth, 100 de trenderiţe au posibilitatea să încerce şi să răspândească vestea despre trei dintre produsele din gama de îngrijire a tenului şi mâinilor pe bază de „Ulei de cătină şi măsline”.

trenderii sunt persoanele care vor să fie informate cu privire la ce e nou pe piaţă şi care au o plăcere deosebită în a despica firul în patru în ceea ce priveşte produsele sau serviciile pe care le folosesc în mod curent sau ocazional.

 

Gama pentru ten normal şi mixt pe bază de „Ulei de cătină şi măsline”

 
Legendele spun despre cătină că este hrana preferată a lui Pegas, calul înaripat al legendelor greceşti. Această plantă miraculoasă hrăneşte şi vindecă pielea, aducându-i aportul de vitamine necesar. În combinaţie cu uleiul de măsline, şi el purtător de vitamine şi de lipide vegetale ce reduc pierderile de apă din piele, gama de produse pe bază de cătină şi ulei de măsline aduce pielii tale un plus de vitalitate şi strălucire.
*Mai multe detalii pe www.cosmeticplant.com
 
 

Campania de Word Of Mouth trender – Cosmetic Plant

Pre-Campania (perioada de înscriere a trenderiţelor) se desfăşoară între 3 şi 9 octombrie. Tot în această perioadă, se vor selecta trenderiţele care vor participa la campanie şi se vor trimite invitaţiile către ele. După primirea invitaţiei, trenderiţele selectate trebuie să confirme participarea la campanie până în data de 9 octombrie. După această dată, trenderiţele vor aştepta să fie „echipate” cu produsele incluse în campanie.

Feedback-ul tău, în cadrul acestei campanii, este foarte important, rezultatele acesteia fiind foarte preţioase pentru companie. Astfel, 10 trenderiţe (alese în funcţie de activitatea lor în cadrul campaniei) vor avea posibilitatea să îşi completeze portofoliul personal de produse dedicate îngrijirii pielii (din gama pe bază de Ulei de cătină şi măsline de la Cosmetic Plant) cu: o Cremă Vitaminizantă de zi, o Cremă Antirid de noapte şi o Loţiune tonică fără alcool.

trenderiţele invitate în campanie vor folosi produsele timp de 4 săptămâni (11 octombrie – 6 noiembrie), ţinând cont de modul de utilizare al acestora şi le vor face cunoscute prin intermediul prietenilor, colegilor, reţelelor sociale Facebook şi Twitter, al blogului personal, al forumurilor şi, bineînţeles, prin intermediul blogului de campanie.

Ce trebuie să faci, între 3 şi 9 octombrie, ca să participi la campanie:
1.     În primul rând, trebuie să îţi faci cont pe www.trender.ro (asta dacă nu ai deja)
2.     Ca să ştim unde vom trimite pachetele, trebuie să completezi  Chestionarul de Date Personale (din secţiunea "Contul Meu")
3.     Ca să ştim dacă eşti potrivită pentru a testa produsele din gama pe bază de Cătină şi Ulei de măsline, trebuie să completezi Chestionarul de Pre-Campanie Cosmetic Plantpe care îl găseşti tot în secţiunea "Contul Meu"
4.     Stai cu ochii pe Inbox, ca să vezi dacă ai primit e-mail-ul cu invitaţia la campanie
!!! Contul trender şi completarea celor două chestionare (Date Personale şi Pre-Campanie Cosmetic Plant) sunt obligatorii. Chestionarele se găsesc în contul tău de pe trender.
 

Să facem cunoştinţă cu produsele din gama pe bază de Ulei de cătină şi măsline, de la Cosmetic Plant.

 
Trebuie să ştii că două dintre produsele din această gamă au fost lansate de curând în România. Produsele pe care le vei încerca în cadrul campaniei Word Of Mouth Cosmetic Plant sunt:
  • 1 Lapte demachiant vitaminizant cu ulei de cătină şi măsline (250 ml)
  • 1 Cremă contur ochi anticearcăn cu ulei de cătină şi măsline (50 ml)
  • 1 Cremă pentru mâini cu ulei de cătină şi măsline (100 ml)
 

De ce să te alături comunităţii trender şi să iei parte la campania de Word Of Mouth pentru Cosmetic Plant?

 
  • Pentru că tu poţi fi una dintre primele 100 de trenderiţe care are ocazia să încerce noile produse din gama pe bază de Ulei de cătină şi măsline, de la Cosmetic Plant
  • Pentru că părerea ta contează şi va fi luată în considerare de reprezentanţii mărcii Cosmetic Plant
  • Pentru că vei putea să influenţezi produsele pe care le testezi, prin feedback-ul pe care ni-l oferi
  • Pentru că îţi iubeşti tenul şi mâinile şi vrei să le răsfeţi cu produsele potrivite
  • Pentru că vei avea noi subiecte de conversaţie cu prietenii, cunoştinţele şi colegii tăi
  • Pentru că o campanie de Word Of Mouth marca trender este o activitate distractivă şi interactivă
  • Pentru că participarea este GRATUITĂ

 Nu ai cont trender sau nu ai fost invitată în campanie?

Dacă nu ai încă un cont trender, fă-ţi unul repejor şi implică-te în comunitate până la apariţia unor campanii potrivite pentru tine. Până atunci, fie că eşti trender sau nu, poţi să ne urmăreşti şi să-ţi spui părerea pe blogul trender, pe blogul campaniilor pe care le desfăşurăm sau pe Facebook şi Twitter, unde trenderiţa Cristiana te aşteapă la conversaţii interesante mereu.