Campanie DAILIES AquaComfort Plus

Campanie DAILIES AquaComfort Plus

Perioada campaniei: 1 iulie – 7 august 2011

În cadrul campaniei de Word Of Mouth, 30 de trenderi şi trenderiţe au posibilitatea să testeze şi să răspândească vestea despre lentilele de contact cu dipotrii DAILIES AquaComfort Plus de unică folosinţă (dimineaţa le aplici, seara le arunci).
 
 
trenderii sunt persoanele care vor să fie informate cu privire la ce e nou pe piaţă şi care au o plăcere deosebită în a despica firul în patru în ceea ce priveşte produsele sau serviciile pe care le folosesc în mod curent sau ocazional.
 
ATENŢIE! Această campanie se adresează trenderilor care au probleme cu vederea şi folosesc ochelari sau lentile de contact pentru corectarea vederii.
 
DAILIES AquaComfort Plus – lentile de contact de unică folosinţă cu dioptrii
 
DAILIES AquaComfort Plus sunt ideale dacă doreşti convenienţă şi lipsa grijilor: nu necesită întreţinere, ai o pereche nouă în fiecare zi. Sunt ideale dacă doreşti să porţi lentile ocazional, pe timpul zilei sau când faci sport. Poţi să le foloseşti pe durata întregii zile sau în momente deosebite când o pereche de ochelari te încurcă foarte tare… tu alegi!
Lentilele de contact DAILIES AquaComfort Plus: acestea sunt lentile sferice, cu port şi înlocuire zilnică, avand dioptrii între +6.00 şi +0.50, respectiv între -0.50 şi -10.00.
 
Este prima şi singura lentilă de contact având încorporat un sistem unic cu triplă acţiune de hidratare:
•             Lubrifiază dimineaţa, pentru a simţi lentilele netede şi a le aplica uşor.
•             Umidifică întreaga zi pentru a menţine lentilele proaspete mai mult timp.
•             Reîmprospătează spre seară, pentru confort pe toata durata zilei.
 
 *Mai multe detalii despre lentilele de contact DAILIES AquaComfort Plus puteţi găsi aici.
 
"Spune totul din priviri" prin Campania de Word Of Mouth trender şi DAILIES AquaComfort Plus


Pre-Campania (perioada de înscriere a trenderilor şi trenderiţelor) se desfăşoară între 1 iulie şi 10 iulie. Între 10 şi 11 iulie, se vor selecta trenderii şi trenderiţele care vor participa la campanie. După primirea invitaţiei, trenderii selectate trebuie să confirme participarea la campanie până în data de 13 iulie.
 
După această dată, trenderii şi trenderiţele vor merge la opticile partenere să fie „echipate” cu produsele incluse în campanie.
trenderii şi trenderiţele invitate în campanie vor folosi lentilele de contact în perioada de 3 săptămâni a campaniei (18 iulie – 7 august), ţinând cont de modul de utilizare a acestora şi le vor face cunoscute prin intermediul prietenilor, colegilor, reţelelor sociale Facebook şi Twitter, a blogului personal sau forumuri şi, bineînţeles, prin intermediul blogului de campanie. Tot în această perioadă trebuie să împartă flyerele primite în kit-ul DAILIES AquaComfort Plus.
 
Ce trebuie să faci, între 1 iulie şi 10 iulie, ca să participi la campanie:
 
1.     În primul rând trebuie să îţi faci cont pe www.trender.ro (asta dacă nu ai deja).
2.     Ca să ştim cine eşti, trebuie să completezi Chestionarul de Date Personale (din secţiunea „Contul Meu”).
3.     Ca să ştim cu ce tip de lentile de contact DAILIES AquaComfort Plus te vom echipa, trebuie să completezi Chestionarul de Pre-Campanie DAILIES AquaComfort Plus pe care îl găseşti tot în secţiunea „Contul Meu”, până la data de 8 iulie.
5.     Ca să ştim unde să urmărim BUZZ-ul, trebuie să completezi chestionarul “Eşti dependent de Social Media”
4.     Stai cu ochii pe Inbox ca să vezi dacă ai primit emailul cu invitaţia la campanie.
 
!!!Contul trender şi completarea celor trei chestionare (Date Personale, Pre-Campanie DAILIES AquaComfort Plus şi Eşti dependent de Social Media) sunt obligatorii. Chestionarele se găsesc în contul tău de pe trender.
 
Să facem cunoştinţă şi să spunem totul din priviri cu lentilele de contact DAILIES AquaComfort Plus
 
Hidratare prin clipit! Prima lentilă de contact pentru o zi cu sistem unic Triple Action Moisture pentru
confort întreaga zi ... doar prin clipit.
 
  • excelente când faci sport sau când dansezi
  • ideale în timpul liber, la petreceri sau în vacanţă
  • tu alegi când le porţi: ocazional sau zi de zi
  • superconfortabile, ca şi cum ...n-ai purta nimic!
  • eşti fresh cu o lentilă nouă de fiecare dată
 
De ce să te alături comunităţii trender şi să iei parte la campania de Word Of Mouth pentru lentilele de contact DAILIES AquaComfort Plus?
 
·         Pentru că tu poţi fi unul dintre cei 30 de trenderi care are ocazia să încerce lentilele DAILIES AquaComfort Plus
·         Pentru că părerea ta contează şi va fi luată în considerare de compania Optimed, singurul distribuitor al lentilelor DAILIES AquaComfort Plus în România.
·         Pentru că vei putea să contribui la dezvoltarea de noi produse DAILIES, prin feedback-ul pe care ni-l oferi.
·         Pentru că vei avea noi subiecte de conversaţie cu prietenii, cunoştinţele şi colegii tăi.
·         Pentru că o campanie de Word Of Mouth marca trender este o activitate distractivă şi interactivă.
·         Pentru că participarea este gratuită.
 
 
Nu ai cont trender sau nu ai fost invitat în campanie?
Dacă nu ai încă un cont trender, fă-ţi unul repejor şi implică-te în comunitate până la apariţia unor campanii potrivite pentru tine.
Până atunci, fie că eşti trender sau nu, poţi să ne urmăreşti şi să-ţi spui părerea pe blogul trender, pe blogul campaniilor pe care le desfăşurăm sau pe Facebook şi Twitter unde trenderiţa Cristiana te aşteapă mereu la conversaţii interesante.