Campanie trender - Gerovital Plant Tratament

Campanie trender - Gerovital Plant Tratament

Perioada campaniei: 20 septembrie – 7 noiembrie 2010

În cadrul campaniei de Word Of Mouth, 40 de trenderi şi trenderiţe au posibilitatea să încerce şi să răspândească vestea despre noua gamă Gerovital Plant Tratament (pentru păr deteriorat şi antimătreaţă).

trenderii sunt persoanele care vor să fie informate cu privire la ce e nou pe piaţă şi care au o plăcere deosebită în a despica firul în patru în ceea ce priveşte produsele sau serviciile pe care le folosesc în mod curent sau ocazional.

Gerovital Plant Tratament, Doctorul personal al părului tău!

Farmec a conceput două formule de tratament pentru păr împotriva celor mai des întalnite probleme ale parului , mătreaţa şi aspectul degradat al firului de păr, ca efecte ale factorilor dăunatori interni (alimentaţie nesănătoasă, stres, etc.) şi ale celor externi (radiaţii UV, produse de styling, poluare, praf).

Gama Gerovital Plant Tratament se situează la limita dintre produsele cosmetice de înfrumuseţare a părului şi cele farmaceutice.

Campania de Word Of Mouth trender - Gerovital Plant Tratament

În cadrul campaniei dorim să încerci, să faci cunoscute produsele şi să ne spui părerea ta în urma folosirii produselor din gama Gerovital Plant Tratament.

Pentru asta vei primi un pachet care va conţine (în funcţie de nevoile părului tău):

 

Pre-Campania (perioada de înscriere a trenderilor) se desfăşoară între 20 septembrie şi 1 octombrie. Între 4-8 octombrie, se va realiza peroada de selecţie şi echipare a trenderilor si trenderiţelor cu produsele şi minimostrele Gerovital Plant Tratament.

trenderii invitaţi la campanie vor folosi produsele timp de 4 săptămâni (11 octombrie – 7 noiembrie), ţinând cont de modul de utilizare al acestora şi vor face cunoscute produsele prin intermediul reţelelor sociale Facebook şi Twitter şi/sau a blogului personal, forumuri şi bineînţeles prin intermediul blogulului campaniei.

Ce trebuie să faci, între 20 septembrie şi 1 octombrie, ca să participi la campanie:

  1. În primul rând trebuie să îţi faci cont pe www.trender.ro (asta dacă nu ai deja). 
  2. Ca să te cunoaştem mai bine trebuie să completezi Chestionarul de Date Personale (din secţiunea „My trender”). 
  3. Ca să ştim unde vei face BUZZ online trebuie să completezi chestionarul „Eşti dependent de Social Media” (din secţiunea „My trender”)
  4. După ce ai îndeplinit cele două sarcini, trebuie să completezi Chestionarul de Pre-Campanie Gerovital Plant Tratament pe care îl găseşti tot în secţiunea „My trender”.
  5. Aştepţi cuminte şi stai cu ochii pe Inbox ca să vezi dacă ai primit emailul cu invitaţia la campanie 

!!! Contul trender şi completarea celor trei chestionare (Date Personale, Pre-Campanie Gerovital Plant Tratament şi Eşti dependent de Social Media) sunt obligatorii. Chestionarele se gasesc în contul tău de pe trender. 

De ce să te alături comunităţii trender şi să iei parte la campania de Word Of Mouth pentru Gerovital Plant Tratament?

  • Pentru că participarea este gratuită
  • Pentru că tu poţi fi unul dintre cei 40 de trenderi care pot încerca produsele din gama Gerovital Plant Tratament
  • Pentru că vei avea noi subiecte de conversaţie cu prietenii, cunoştinţele şi colegii tăi
  • Pentru că vei putea să influenţezi produsele pe care le testezi prin feedback-ul pe care ni-l oferi
  • Pentru că o campanie de Word Of Mouth marca trender este o activitate distractivă şi interactivă
  • Pentru că folosind produsele din gama Gerovital Plant Tratament vei avea un „Doctor personal al părului tău”

La finalul campaniei, cel mai activ trender va fi premiat cu o vizită de o zi la sediul Farmec unde va lua parte la o „expediţie” prin departamentele companiei si va reface traseul produselor, de la o idee bună, până la momentul în care ajung pe raft. 

Fă cunoştinţă cu produsele din Gama Gerovital Plant

Pentru a răspunde întrebărilor din Chestionarul de Pre-Campanie şi pentru a ştii ce trebuie să faci în cadrul campaniei trender - Gerovital Plant Tratament trebuie să cunoşti produsele şi mecanismul campaniei.

Pentru a veni în întâmpinarea întrebărilor tale ţi-am pregătit un Ghid al Campaniei pe care poţi să-l descarci de aici. Dacă doreşti informaţii despre toate produsele poţi să descarci broşura Gerovital Plant Tratament.

Nu ai cont trender sau nu ai fost invitat în campanie?

Dacă nu ai încă un cont trender, fă-ţi unul repejor şi implică-te în comunitate până la apariţia unor campanii potrivite pentru tine. 

Până atunci, fie că eşti trender sau nu, poţi să ne urmăreşti şi să-ţi spui părerea pe blogul trender.