Campanie Gliss Ultimate Repair

Campanie Gliss Ultimate Repair

Perioada campaniei: 12 august – 14 septembrie 2011

În cadrul campaniei de Word Of Mouth, 150 de trenderiţe cu vârsta peste 25 de ani au posibilitatea să încerce şi să răspândească vestea despre noile produse din gama de îngrijire a părului deteriorat - Gliss Ultimate Repair.
 
trenderii sunt persoanele care vor să fie informate cu privire la ce e nou pe piaţă şi care au o plăcere deosebită în a despica firul în patru în ceea ce priveşte produsele sau serviciile pe care le folosesc în mod curent sau ocazional.
 
Gama Gliss Ultimate Repair
Gliss Ultimate Repair reprezintă inovaţia anului în repararea părului, lansată de Schwarzkopf. Noua gamă de îngrijire de la Gliss beneficiază de o tehnologie inovatoare de reparare a părului, cu un Complex de Cheratină Lichidă de 3 ori mai concentrat, reparând chiar şi părul foarte deteriorat. Formula inovatoare acţionează atât din interiorul firului de păr, cât şi la suprafaţa acestuia, asigurând mai puţine fire rupte şi mai multă rezistenţă şi strălucire a părului. Noua gamă este compusă din şampon, balsam şi mască-tratament.
Mai multe informaţii pe www.gliss.ro
 
Campania de Word Of Mouth trender – Gliss Ultimate Repair
În cadrul campaniei dorim să încerci, să ne spui părerea ta şi să faci cunoscute produsele din gama Gliss Ultimate Repair.
Pentru asta vei primi un pachet care va conţine trei produse din noua gamă inovatoare Gliss Ultimate Repair. Feedback-ul tău, în cadrul acestei campanii, este foarte important, rezultatele acesteia fiind făcute publice la nivel naţional.
 

Pre-Campania (perioada de înscriere a trenderiţelor) se desfăşoară între 12 şi 16 august. Tot în această perioadă, se vor selecta trenderiţele care vor participa la campanie şi se vor trimite invitaţiile către ele. După primirea invitaţiei, trenderiţele selectate trebuie să confirme participarea la campanie până în data de 16 august. După această dată, trenderiţele vor aştepta să fie „echipate” cu produsele incluse în campanie.
 
Până în data de 31 august, trenderiţele care vor completa rapoarte, vor vorbi/scrie despre campanie, dar mai ales vor completa Chestionarul de Primă Impresie, vor putea câştiga o geantă-cadou, care va conţine produse din gama Gliss Oil Nutritive + o perie. 
Astfel, 15 trenderiţe (alese în funcţie de activitatea lor în cadrul campaniei) vor avea posibilitatea să îşi completeze portofoliul personal de produse dedicate îngrijirii părului cu gama Gliss Oil Nutritive.
 
trenderiţele invitate în campanie vor folosi produsele timp de 4 săptămâni (18 august – 14 septembrie), ţinând cont de modul de utilizare a acestora şi le vor face cunoscute prin intermediul prietenilor, colegilor, reţelelor sociale Facebook şi Twitter, a blogului personal, a forumurilor şi, bineînţeles, prin intermediul blogului de campanie.
 
Ce trebuie să faci, între 12 şi 16 august, ca să participi la campanie:
1.     În primul rând, trebuie să îţi faci cont pe www.trender.ro (asta dacă nu ai deja)
2.     Ca să ştim unde vom trimite pachetele, trebuie să completezi  Chestionarul de Date Personale (din secţiunea „Contul Meu”)
3.     Ca să ştim dacă eşti potrivită pentru a testa gama Gliss Ultimate Repair, trebuie să completezi Chestionarul de Campanie Gliss Ultimate Repair, pe care îl găseşti tot în secţiunea „Contul Meu”
4.     Stai cu ochii pe Inbox, ca să vezi dacă ai primit e-mail-ul cu invitaţia la campanie
 
!!! Contul trender şi completarea celor două chestionare (Date Personale şi Pre-Campanie Gliss Ultimate Repair) sunt obligatorii. Chestionarele se găsesc în contul tău de pe trender.
 
Să facem cunoştinţă cu produsele din gama de îngrijire a părului deteriorat - Gliss Ultimate Repair, cea mai recentă inovaţie Schwarzkopf!
 
Trebuie să ştii că Gliss Ultimate Repair este o gamă nouă, care a fost lansată de curând în România. Produsele pe care le vei încerca în cadrul campaniei Word Of Mouth Gliss Ultimate Repair sunt:
 
1 Şampon Gliss Ultimate Repair (250 ml)
1 Balsam Gliss Ultimate Repair (200 ml)
1 Mască tratament Gliss Ultimate Repair (300 ml)
 
De ce să te alături comunităţii trender şi să iei parte la campania de Word Of Mouth pentru Gliss Ultimate Repair?
·         Pentru că tu poţi fi una dintre primele 150 de trenderiţe care are ocazia să încerce noile produse din gama Gliss Ultimate Repair
·         Pentru că părerea ta contează şi va fi luată în considerare de reprezentanţii mărcii Gliss, compania Henkel România
·         Pentru că vei putea să influenţezi produsele pe care le testezi, prin feedback-ul pe care ni-l oferi
·         Pentru că îţi iubeşti părul şi vrei să îl răsfeţi cu produsele potrivite
·         Pentru că vei avea noi subiecte de conversaţie cu prietenii, cunoştinţele şi colegii tăi
·         Pentru că o campanie de Word Of Mouth marca trender este o activitate distractivă şi interactivă
·         Pentru că participarea este gratuită
 
Nu ai cont trender sau nu ai fost invitată în campanie?
Dacă nu ai încă un cont trender, fă-ţi unul repejor şi implică-te în comunitate până la apariţia unor campanii potrivite pentru tine. 
Până atunci, fie că eşti trender sau nu, poţi să ne urmăreşti şi să-ţi spui părerea pe blogul trender, pe blogul campaniilor pe care le desfăşurăm sau pe Facebook şi Twitter, unde trenderiţa Cristiana te aşteapă la conversaţii interesante mereu.