Campanie trender - Ivatherm

Campanie trender - Ivatherm

Perioada campaniei: 28 februarie – 10 aprilie 2011
 
În cadrul campaniei de Word Of Mouth, mai multe trenderiţe au posibilitatea să încerce şi să răspândească vestea despre produsele Ivatherm.
 
trenderii sunt persoanele care vor să fie informate cu privire la ce e nou pe piaţă şi care au o plăcere deosebită în a despica firul în patru în ceea ce priveşte produsele sau serviciile pe care le folosesc în mod curent sau ocazional.
 
Ivatherm – apă termală Herculane
 
În anul 2005, după multe cercetări şi studii clinice aprofundate privitoare la efectele apei termale Herculane asupra pielii, ia naştere Ivatherm, prima companie românească de dermocosmetice dedicate pielii sensibile. Ivatherm utilizează ingredienţi activi din surse foarte bine controlate din punct de vedere al calităţii.
Concepute şi fabricate în Franţa, ţara cu cea mai mare expertiză în industria cosmetică, produsele Ivatherm sunt formule originale ce conţin apă termală Herculane şi ingredienţi activi inovativi, reprezentând ultimele descoperiri ştiinţifice în cosmetologie.
Proprietăţile antiinflamatorii ale apei termale Herculane au fost demonstrate ştiinţific prin studii farmacologice şi clinice în România şi Franţa. Concluziile studiilor recomandă utilizarea apei termale Herculane în tratarea multiplelor afecţiuni dermatologice: piele sensibilă şi reactivă, atopie, eczeme, prurit, urticarie, dermatoze inflamatorii. 
 
Campania de Word Of Mouth trender - Ivatherm
 

 
Pre-campania (perioada de înscriere a trenderiţelor) se desfăşoară între 28 februarie şi 6 martie. Între 8-10 martie, se va realiza selecţia şi trimiterea către trenderiţe a celor două produse Ivatherm dorite.
 
trenderiţele invitate în campanie vor folosi produsele timp de 4 săptămâni (18 martie – 10 aprilie), ţinând cont de modul de utilizare al acestora şi le vor face cunoscute prin intermediul reţelelor sociale Facebook, Twitter şi a blogului personal, forumuri şi bineînţeles prin intermediul blogulului campaniei.
 
Ce trebuie să faci, între 28 februarie şi 6 martie, ca să participi la campanie:
  1. În primul rând trebuie să îţi faci cont pe www.trender.ro (asta dacă nu ai deja)
  2. Ca să ştim unde vom trimite pachetele, trebuie să completezi  Chestionarul de Date Personale (din secţiunea „My trender”)
  3. Ca să ştim unde vei face BUZZ online trebuie să completezi chestionarul „Eşti dependent de Social Media” (din secţiunea „My trender”)
  4. Ca să ne spui ce produse Ivatherm doreşti să încerci, trebuie să completezi Chestionarul de Pre-Campanie Ivatherm pe care îl găseşti tot în secţiunea „My trender”
  5. Stai cu ochii pe Inbox ca să vezi dacă ai primit emailul cu invitaţia la campanie 
!!! Contul trender şi completarea celor trei chestionare (Date Personale, Pre-Campanie Ivatherm şi Eşti dependent de Social Media) sunt obligatorii. Chestionarele se gasesc în contul tău de pe trender. 
 
De ce să te alături comunităţii trender şi să iei parte la campania de Word Of Mouth pentru Ivatherm?
  • Pentru că participarea este gratuită
  • Pentru că tu poţi fi una dintre trenderiţele care au ocazia să încerce produsele din gama Ivatherm
  • Pentru că vei avea noi subiecte de conversaţie cu prietenii, cunoştinţele şi colegii tăi
  • Pentru că vei putea să influenţezi produsele pe care le testezi prin feedback-ul pe care ni-l oferi
  • Pentru că o campanie de Word Of Mouth marca trender este o activitate distractivă şi interactivă
  • Pentru că participând la campanie vei putea încerca produsele primei companii româneşti de dermocosmetice pe bază de apă termală Herculane
 
Fă cunoştinţă cu produsele Ivatherm
 
Trebuie să ştii că Ivatherm are un număr foarte mare de produse, destinate tipurilor diferite de ten şi diferitelor nevoi dermatologice ale acestuia.
 
Pentru a putea stabili care sunt produsele de care are nevoie pielea ta, trebuie să accesezi pagina produselor Ivatherm. După ce te-ai hotărât ce vei alege, completează numele complet al celor două produse în Chestionarul de Pre-Campanie Ivatherm.
 
Pentru a răspunde întrebărilor din Chestionarul de Pre-Campanie şi pentru a ştii ce trebuie să faci în cadrul campaniei trender - Ivatherm trebuie să cunoşti produsele şi mecanismul campaniei. Pentru a veni în întâmpinarea întrebărilor tale ţi-am pregătit un Ghid al Campaniei pe care poţi să-l descarci de aici.
 
Nu ai cont trender sau nu ai fost invitată în campanie?
 
Dacă nu ai încă un cont trender, fă-ţi unul repejor şi implică-te în comunitate până la apariţia unor campanii potrivite pentru tine. 
 
Până atunci, fie că eşti trender sau nu, poţi să ne urmăreşti şi să-ţi spui părerea pe blogul trender.