Campanie Revicel - cremă anticelulitică cu alge marine şi ardei iute

Campanie Revicel - cremă anticelulitică cu alge marine şi ardei iute

Perioada campaniei: 10 noiembrie – 16 decembrie 2011

În cadrul campaniei de Word Of Mouth, 200 de trenderiţe au posibilitatea să încerce şi să răspândească vestea despre crema anticelulitică cu alge marine şi ardei iute Revicel.

trenderii sunt persoanele care vor să fie informate cu privire la ce e nou pe piaţă şi care au o plăcere deosebită în a despica firul în patru în ceea ce priveşte produsele sau serviciile pe care le folosesc în mod curent sau ocazional.
 

Revicel - crema anticelulitică cu alge marine şi ardei iute

 
Crema anticelulitică REVICEL este un produs revoluţionar care combină efectele pozitive ale extractului de ardei iute cu cel al algelor marine, rezultatul fiind arderea grăsimilor, eliminarea celulitei şi a vergeturilor şi asigurarea echilibrului biologic al pielii.
*Mai multe detalii pe www.revicel.ro
 

Campania de Word Of Mouth trender – Revicel

Pre-Campania (perioada de înscriere a trenderiţelor) se desfăşoară între 10 şi 16 noiembrie. Tot în această perioadă, se vor selecta trenderiţele care vor participa la campanie şi se vor trimite invitaţiile către ele. După primirea invitaţiei, trenderiţele selectate trebuie să confirme participarea la campanie până în data de 16 noiembrie. După această dată, trenderiţele vor aştepta să fie „echipate” cu produsele incluse în campanie.

Până în data de 16 decembrie, 20 dintre trenderiţele care vor completa rapoarte, vor vorbi/scrie despre campanie, dar mai ales vor completa Chestionarele Campaniei, vor câştiga 20 vouchere nominale reprezentand 20% discount pe gama Revicel pentru orice cumpărături viitoare. 

Ce trebuie să faci, între 10 şi 16 noiembrie, ca să participi la campanie:
1. În primul rând, trebuie să îţi faci cont pe www.trender.ro (asta dacă nu ai deja)
2. Ca să ştim unde vom trimite pachetele, trebuie să completezi Chestionarul de Date Personale (din secţiunea „Contul Meu”)
3. Ca să ştim dacă eşti potrivită pentru a testa produsul Revicel trebuie să completezi Chestionarul de Campanie Revicel, pe care îl găseşti tot în secţiunea „Contul Meu”. Pentru a determina stadiul celulitei accesează link-ul acesta.
4. Stai cu ochii pe Inbox, ca să vezi dacă ai primit e-mail-ul cu invitaţia la campanie
 
!!! Contul trender şi completarea celor două chestionare (Date Personale şi Pre-Campanie Revicel) sunt obligatorii. Chestionarele se găsesc în contul tău de pe trender.
 

Să facem cunoştinţă cu produsul anticelulitic cu alege marine şi ardei iute Revicel!

 
Crema anticelulitică REVICEL contribuie la :
 
  • Diminuarea ţesutului adipos subcutanat, redistribuirea armonioasă a adipocitelor,  creşterea elasticităţii şi fermităţii pielii;
  • Regenerarea pielii îmbătrânite şi eliminarea depozitelor de toxine prin drenajul  sistemului limfatic;
  • Hidratarea pielii în mod corespunzator prin asigurarea necesarului de nutrienţi la nivel celular;
  • Întărirea ţesuturilor de consolidare şi conjunctive, diminuarea aspectului de coajă de portocală şi eliminarea celulitei persistente.
 
Produsul pe care îl vei încerca în cadrul campaniei Word Of Mouth Revicel este:
·
1 * Crema anticelulitică cu alge marine şi ardei iute Revicel pentru tine ŞI
1 * Crema anticelulitică cu alge marine şi ardei iute Revicel pentru cea mai bună prietenă a ta, colegă, mamă sau verişoară 
 
 

De ce să te alături comunităţii trender şi să iei parte la campania de Word Of Mouth pentru Revicel?

  • Pentru că tu poţi fi una dintre primele 200 de trenderiţe care are ocazia să încerce crema anticelulitică cu alge marine şi ardei iute Revicel
  • Pentru că părerea ta contează şi va fi luată în considerare de reprezentanţii mărcii Natura Life, reprezentanţii produsului Revicel
  • Pentru că vei putea să influenţezi produsele pe care le testezi, prin feedback-ul pe care ni-l oferi
  • Pentru că îţi iubeşti corpul şi vrei să îl răsfeţi cu produsele potrivite
  • Pentru că celulita îţi dă dureri de cap şi ai ocazia să descoperi un produs foarte bun şi accesibil
  • Pentru că vei avea noi subiecte de conversaţie cu prietenii, cunoştinţele şi colegii tăi
  • Pentru că o campanie de Word Of Mouth marca trender este o activitate distractivă şi interactivă
  • Pentru că participarea este GRATUITĂ 

Nu ai cont trender sau nu ai fost invitată în campanie?

Dacă nu ai încă un cont trender, fă-ţi unul repejor şi implică-te în comunitate până la apariţia unor campanii potrivite pentru tine. Până atunci, fie că eşti trender sau nu, poţi să ne urmăreşti şi să-ţi spui părerea pe blogul trender, pe blogul campaniilor pe care le desfăşurăm sau pe Facebook şi Twitter, unde trenderiţa Cristiana te aşteapă la conversaţii interesante mereu.