Publicitatea clasică şi WOM
Publicitatea Word of Mouth inclusă în mixul de Marketing conduce la succes

Publicitatea clasică şi WOM

Nu mai reprezintă o noutate pentru nimeni faptul că în ultimele decenii, publicitatea clasică a explodat. Iar odată cu ea, o mulţime de mesaje unidirecţionale au pornit către noi.

În fiecare zi suntem asaltaţi de reclame, fie că vin sub forma unor spoturi la TV, în miezul serialului preferat, fie că sunt audio, iar din cauza lor ni se întrerupe melodia la radio, fie că în drum spre lucru, ne apare în faţă un banner de mari dimensiuni.

În plus, reclamele nu prezintă decât ceea ce vor companiile să vedem şi să auzim. Ne este prezentată doar o singură parte a poveştii. În cazul Word Of Mouth, mesajul se propagă prin consumatori către alţi consumatori: familie, prieteni, colegi etc. Iar părerile lor au un impact mult mai mare, pentru că sunt sincere şi de încredere.

Nu în ultimul rând, chiar dacă luăm în considerare doar aspectele financiare, Word of Mouth consumă infinit mai puţine resurse faţă de publicitatea clasică (în care, ştim cu toţii că se investesc sume cu multe zerouri în coadă), şi în plus, este şi mai eficientă.