Strategie
Alege comunicarea bi-direcţională între tine şi consumatorii tăi

Strategie

Noi mizăm pe comunicarea directă şi bi-direcţională, permiţând feedback-ul, prin intermediul consumatorilor, către consumatori. Acest tip de comunicare este cu atât mai credibilă, cu cât vine din partea unor consumatori obişnuiţi.

Astfel, în cadrul campaniilor trender, avem grijă ca produsul tău să ajungă exact la acei trenderi care subscriu la profilul consumatorului căutat de tine. În acest fel, ei sunt în măsură să emită şi să transmită mai departe păreri pertinente, rezultate atât din prisma experienţei personale, cât şi în urma încercării produsului tău.

Fiind vorba de publicitate verbală, tu vei avea acces la bursa de valori a consumatorilor prin intermediul rapoartelor şi chestionarelor pe care fiecare trender participant la campanie îl completează. Din aceste rapoarte vei cunoaşte informaţii importante legate de produsul tău, precum percepţia trenderului, dar şi a celor cu care l-a împărţit şi cu care acesta a vorbit despre el.