Testimoniale
trender înseamnă campanii inedite şi clienţi mulţumiţi

Testimoniale

I-am rugat pe clienţii noştri să ne spună câteva cuvinte în urma colaborării cu noi. În cele ce urmează poţi citi impresiile lor.

 

“Suntem foarte mulţumiţi de colaborarea cu trender şi recomandăm cu plăcere serviciile trender pentru acele companii care urmăresc o poziţionare strategică pe piaţă. Ca parte a programului de diversificare a instrumentelor de Marketing utilizate în promovarea brandului şi a serviciilor companiei, am optat pentru o campanie de Marketing neconvenţional prin intermediul comunităţii trender, pentru promovarea serviciului Eurovoice Prepaid în rândul segmentului de consumatori naţionali cu vârste între 15-25 de ani. Campania a fost un real succes, iar rezultatele nu au ezitat să apară: o creştere de 400% a veniturilor pe acest serviciu în anul 2008.” Florin Vişoiu – Product Manager, Euroweb Romania

“Am fost foarte bucuroşi să colaborăm cu echipa trender în promovarea cărţii Buzzmarketing de Mark Hughes. Contează mult să fii pasionat de ceea ce faci ca să poţi avea succes, iar trender chiar înţelege să facă o plăcere din campaniile de Marketing neconvenţional. Recomand cu căldură o colaborare cu ei. De altfel şi noi încercăm să identificăm alte proiecte pe care să le dezvoltăm în continuare împreună.“ Bogdan Ungureanu – Executive Manager, Publica Com

“Înainte de toate dorim să vă mulţumim pentru iniţiativa voastră de a desfăşura o campanie şi pentru Urinelle şi să vă spunem că suntem foarte mulţumiţi de feedback-ul primit de la cei care au făcut cunoştinţă cu produsul, cu această ocazie. Am primit multe email-uri, în unele eram felicitaţi pentru idee (deşi nu e meritul nostru neapărat), în altele ni se cereau detalii despre produs. Recomandăm echipa trender tuturor companiilor care au curajul să încerce metode neconvenţionale de promovare şi care pun preţ pe părerea clienţilor lor.“ Angie Maxim – Chief Executive Manager, Urinelle