trender este o platformă de promovare prin “Word Of Mouth” (prin recomandare verbală). trender este locul în care tu îţi faci vocea auzită, prin părerile sincere şi directe despre produse sau servicii, pe care le împărtăşeşti alături de ceilalţi trenderi.

"Word Of Mouth" este cea mai influentă formă de publicitate. "Word Of Mouth" este acţiunea trenderilor de a genera subiect de discuţie onest, sincer (pozitiv şi/sau negativ) despre un produs, sau serviciu."Word Of Mouth" se traduce prin recomandări, păreri şi opinii sincere, dar pertinente despre orice produs, serviciu şi de ce nu, chiar şi despre companii sau oameni (unii deveniţi ei înşişi adevărate branduri).

trenderii sunt simplii consumatori, viitori lideri de opinie. trenderii sunt cei care spun verde-n faţă companiilor ce le place şi ce nu la produsele pe care acestea le promovează cu înverşunare. trenderii din toată România reprezintă cu mândrie comunitatea trender.

Noi nu îţi oferim niciodată bani pentru a-ţi mulţumi pentru activitatea ta şi asta datorită faptului că promovarea trender prin viu grai este sinceră şi voluntară. Dacă ţi-am oferi bani, ar însemna că eşti plătit să faci reclamă unui produs, şi deci nu ne-am diferenţia cu nimic de publicitatea clasica.

În afară de prietenia noastră şi super-KIT-ul trender? Cu cea mai mare plăcere îţi oferim:
- şansa de a te face auzit şi ocazia ca opiniile tale să conteze
- o comunitate de oameni la fel ca tine
- accesul la produse şi servicii noi. Multe companii oferă produse sau mostre de produse suplimentare ori acces la serviciile lor, pentru ca tu şi prietenii tăi să puteţi să le încercaţi
- puncte pentru activitatea ta pe trender
- premii surpriză pentru cei mai activi trenderi

Primeşti puncte trender atunci când completezi chestionare, trimiţi invitaţii, participi la campanii şi scrii rapoarte. Punctele trender pot fi transformate în premii, donaţii şi alte recompense (produse de marca, DVD-uri, cărţi, etc.)

Nu. trender nu implică nici obligaţii, nici costuri. Vei face doar ceea ce vrei, participând doar la campaniile de publicitate verbală la care tu doreşti.

Uite ai atins un punct sensibil (mai ales pentru companii). În raport tu ne povesteşti cum te-ai distrat cu produsele primite în campanie, cum ai adus vorba de ele în gaşca de prieteni şi care a fost reacţia lor. Cunoscând parerea ta şi a prietenilor tăi despre produse, compania producătoare va ştii unde să opereze modificări (clar, în bine), astfel încât tu să fii pe deplin mulţumit de ele. Nu uita că fiecare raport trender îţi aduce puncte valoroase.

Nici pomeneală! Însă, deşi nu suntem la teatru, unde există suflori şi se dau indicaţii scenice, îţi vom pune la dispoziţie:
- Cât mai multe informaţii despre produsul şi serviciul respectiv (ca să ştii cu ce se mănâncă)
- Sugestii referitoare la când, cum şi cui să răspândeşti vestea despre produs (oricât de entuziast ai fi, n-ar fi prea potrivit să vorbeşti despre crampoane când ieşi cu fetele la cafea, respectiv despre şampon pentru volum, când te întâlneşti cu baieţii la o bere, nu?)

Mai puţin de 3 minute din timpul tău. Atât şi nimic mai mult.

Chestionarele trender sunt foarte importante. Pentru că vrem să te cunoaştem mai bine, pentru că vrem să ştim ce campanii te-ar interesa, pentru că vrem să ne asigurăm că vei primi KIT-ul trender sau coletele de campanie etc. Stai liniştit, în orice caz, răspunsurile tale vor fi micul nostru secret, întrucât nimeni nu are acces la ele.

Nimic rău, ba dimpotrivă. Vei avea ocazia să le spui şi prietenilor tăi despre "descoperirea" pe care ai făcut-o. Spune-le tuturor de noul tău statut trender şi în plus, mai adună nişte puncte – pe care le primeşti pentru fiecare invitaţie trimisă şi acceptată de ei.

Se poate. Dacă vrei şi vrei să renunţi la contul tău trender, accesează pagina "CONTUL MEU", apoi click pe userul tău din mesajul "Bine ai venit, trender [username]" şi vei găsi acolo opţiunea de ştergere a contului. Chiar dacă ne pare rău că nu mai vrei să faci parte din comunitatea trender, noi îţi respectăm dorinţa!

Cardul trender este un “dispozitiv de identificare” personal. Cardul vine înzestrat cu o bandă magnetică pe care se stochează ID-ul tău unic, primit la înregistrarea în comunitate. Acesta este cartea ta de vizită trender. (Momentan nu mai trimitem carduri trender.)

Începi prin apăsarea cu încredere a butonului de "Înregistrare". Bun venit în lumea trender!